Rexistro Actividades Anpa Curso 2022-2023

Rexistro Actividades Anpa Curso 2022-2023
Actualizado Setembro 2022

venres, 5 de outubro de 2012

AVISO IMPORTANTE POLICÍA : NORMAS CIRCULACIÓN DIANTE DO COLEXIO




A POLICIA INFÓRMANOS A TRAVÉS DO COLEXIO QUE A PARTIR DE LUNS DIA 8 OUTUBRO DA PRÓXIMA SEMANA, QUEDA RESTRINXIDO A PARADA E ESTACIONAMENTO NAS INMEDIACIÓNS DO COLEXIO, NO CASO CONTRARIO TOMARANSE AS MEDIDAS E SANCIÓNS REGULAMENTARIAS HABILITADAS PARA TAL EFECTO


A afluencia de tráfico leva consigo detencións moitas veces xustificadas, non obstante, unha parada en dobre fila, un mal estacionamento limitan aínda máis as nosas posibilidades de mobilidade. Que diferenza existe entre parada e estacionamento?, sabemos estacionar correctamente o noso vehículo?...

Diferenzas entre detención, parada e estacionamento

Antes que nada, dicirvos que as detencións, paradas e estacionamentos son manobras que serven para inmobilizar o vehículo tanto por cidade coma por estrada. Xa sexa de forma voluntaria(como a parada e estacionamento) ou involuntaria (como a detención) a inmobilización ten que facerse de forma segura. Hai que ter en conta que pasamos o noso vehículo dun estado dinámico a unha situación estática que pode ser provisional ou permanente. Polo tanto, temos queseñalizar a inmobilización sen brusquidades e de forma que nos vexan para evitar riscos.

Nas definicións do Anexo I do Real Decreto Lexislativo 339/1990, do 2 de marzo, polo que se aproba o Texto Articulado da Lei sobre Tráfico, Circulación de Vehículos a Motor e Seguridade Vial,vemos claramente as diferenzas que existen entre detención, parada e estacionamento:

  • Detención: Inmobilización dun vehículo por emerxencia, por necesidades da circulación ou para cumprir algún precepto regulamentario.

  • Parada: Inmobilización dun vehículo durante un tempo inferior a dous minutos, sen que o condutor poida abandonalo.

  • Estacionamento: Inmobilización dun vehículo que non se encontra en situación de detención ou de parada.

Polo tanto, a detención supón unha espera ou interrupción obrigatoria e momentánea do movemento do vehículo e ten en común coa parada e o estacionamento en que é tamén unha interrupción ou inmobilización do movemento do vehículo, diferenciándose de ambos os dous en que tal interrupción non é voluntaria ou querida, senón por razóns de emerxencia ou por necesidades da circulación.

  LUGARES PROHIBIDOS


O sinal con dúas liñas en aspa (R-307), prohibe a parada e o estacionamento e o sinal cunha liña en diagonal (R-308) prohibe oestacionanmiento pero non a parada. En ambas as dúas, a prohibición é no lado da calzada en que estea situado o sinal. E salvo indicación en contrario, a prohibición comeza na vertical do sinal e remata na intersección máis próxima.
Dise ademais que a detención non é unha manobra como tal posto que vén imposta sen tempo determinado toda vez que a devandita detención vai depender das circunstancias que motivaronlainterrupción de movemento. Como por exemplo, son motivo dunha inmobilización involuntaria, unha retención motivada por accidente, avaría, caída da carga, malestar físico do condutor ou ocupantes, retención por imperativo do tráfico ou por existir un control policial.

En todo caso, se nos vemos obrigados a sinalizar o vehículo por algunha emerxencia, como condutores, debemos de sacar o vehículo fóra da estrada ou da calzada para non entorpecer aos demais, e no seu caso, sinalizar o vehículo ou obstáculo ata tanto quede libre a vía, acender o sinal de emerxencia, tanto de día coma de noite e a continuación colocar os triángulos de presinalización de perigo. E unha vez adoptadas as devanditas medidas pediremos auxilio á nosa compañía de seguros se antes non se interesaron os axentes de tráfico.

Con respecto ás inmobilizacións voluntarias dun vehículo que son a parada e estacionamento, temos que ter claro que os requisitos da parada son que ten que ser abandonando a corrente circulatoria, durante un tempo inferior a dous minutos e que o condutor non abandone o vehículo. Se esta explicación a temos clara, só nos queda dicir que se a inmobilización do vehículo non é detención nin parada estaremos ante un estacionamento.

En definitiva, é máis cómodo utilizar os lugares especificamente destinados a estacionamentos. Moitas veces, encontrar un sitio sobre todo polo centro lévanos moito tempo encontralo e enriba se non coñecemos a zona podemos estacionar nun lugar que non está habilitado coa conseguinte sanción ademais de crear un posible obstáculo ou perigo para a circulación.


                                                             Recibide un cordial saúdo

0 comentarios:

Publicar un comentario